środa, 13 grudnia 2017

Snowman

Witam was serdecznie mam nadzieje że jeszcze nie zapomnieliście o mnie ;)
Strasznie dawno nic nie pisałam ponieważ czasu było mało a i nic za bardzo nie wyszyłam żeby było co pokazać ;/  Nareszcie dzisiaj zmobilizowałam się żeby  dodać posta i mam nadzieję że nie będzie takich przerw ;)
Dzisiaj przychodzę z kolejnym ( trzecim) już słoikiem z uroczym bałwankiem ;) świetnie się go xxx niestety z przyczyn remontowych nie było zbyt wile czasu żeby go wyszywać i dlatego tyle to trwało.
Mimo wszystko liczę na to że zdążę przed świętami ;)
koniec tego wstępu pokazuje gotowy hafcik:

i jeszcze zbliżenie na bałwana którego chociaż w słoiku mogę podziwiać ;)

Na koniec kilka zdjęć w trakcie powstawania hafciku ;)

i bez konturów:




Do zobaczenia ;)
Dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam Kinga 💗

4 komentarze:

  1. Chyba większość z nas "utyka" obecnie czasowo :) zawsze planuje dużo ozdób na Święta a potem jest dobrze jak zrobię coś na gwałtu :) Słoiczki są piękne i zdążysz :) Po remoncie będą dodatkowo cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak kogo nie zapytam to cierpi na brak czasu ;) tez mam nadzieje ze zdążę dziękuje ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czasu mało jak to przed świętami, zaczyna się przedświąteczna gorączka :) Fajnie, że udało Ci się dokończyć kolejny słoiczek - jest świetny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafne okeslenie ;P fajnie że się podoba dziękuje ;)

      Usuń