poniedziałek, 29 października 2018

coś innego

Hej,
dawno nic do was nie pisałam ale nie potrafię się ostatnio zmobilizować.
Czasu ucieka mi przez palce i na bloga niestety go brakuje ;(
Na szczęście coś ostatnio tworzę, jednak tym razem nie pokaże nic hafciarskiego.

W ostatnim czasie zrobiłam kilka świątecznych ozdób na choinkę ;)
Kocham świąteczny czas i te wszystkie ozdoby, bardzo się ciesze że udało mi się zacząć już coś robić w tym kierunku.

Powstały karczochowe bombki  na razie pokazuje wam 4 sztuki a następne już w produkcji ;)

 powstały 2 mniejsze bordowo białe z dodatkiem złotego
 oraz 2 czerwono złoto białe ;)
i na końcu wszystkie razem ;) 

Dajcie znać czy wam się podobają, a ja już nie długo(mam nadzieje) pojawię się z kolejnymi bombkami ;) 


Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

2 komentarze:

  1. Cudowne! Dla mnie zrobienie takich bombek to czarna, Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, nie jest tak kosmicznie jak się wydaje ;)

      Usuń