czwartek, 9 maja 2019

Kreatywne Chwile maja 2 lata

Hej hej,
Spóźniona jestem strasznie ale to wszystko jest spowodowane moim wyjazdem. Ostatnie 3 tygodnie spędziłam w wielkim szaleństwie pakowania i załatwiania.
Chciałam dzisiaj wam podziękować za kolejny rok☺️ bez was nie było by tego miejsca, dziękuję za każdą wizytę oraz za każdy komentarz.
Zapraszam was na kolejny rok wspólnych kreatywnych chwil ❤️
Postaram się publikować regularnie ale bądźcie cierpliwi bo muszę sobie wszystko poukładać. Narazie na hafty zostaje nie wiele czasu 😔

Pozdrawiam serdecznie Kinga ❤️

4 komentarze:

  1. Pomału przyjdzie i czas na haftowanie. Sama mam go coraz mniej :( przez ten remont w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przy remoncie tak jest sama to przechodziłam w zeszłym roku ☺️na pewno czas się znajdzie tylko wszystko po kolei

      Usuń
  2. Na pewno znajdzie się czas. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń