czwartek, 26 marca 2020

Kwiaty po raz drugi ;)

Hej wszystkim,

Nie wiem jak u was ale u mnie nazbierało się trochę blogowych zaległości.
Korzystając z przymusowego "wolnego" postanowiłam coś niecoś wam pokazać :D

Tak jak w tytule posta dzisiaj pokaże moją półkę z kwiatami :)
Ostatnio pisałam o tym bardzo dawno temu :D  dla tych co zapomnieli wstawiam link

Do końca zeszłego roku trochę nad tym jeszcze popracowałam i w efekcie miałam tyle:


Jak widać masa zieleni :D 

Poniżej zdjęcie mniej więcej 1/4 projektu
I kolejne z napisem ;) 



Dziękuje wszystkim za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Kinga 💗

6 komentarzy:

  1. Pięknie przybywa... Gdyby nie bieżące projekty na już, pewnie też bym zrobiła porządek w swoich ufokach… a troszkę się tego uzbierało ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) na pewno jeszcze znajdziesz czas ;D czasem godzina w miesiącu już robi efekty :)

      Usuń
  2. Pięknie się zapowiada, wiec miłego haftowania życzę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że lubisz dimki:) To jeden z moich ulubionych obrazów który zdobi moją ścianę. Życzę przyjemnego wyszywania i czekam na dalsze postępy w Twoich kwiatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie dimki ;) wiele z ich zestawów do mnie trafia ;) lubię tą róznorodność krzyżyki, półkrzyżyki rózna ilość nitek. Bardzo przyjemnie pracuje się nad tymi kwiatami ;)

      Usuń