poniedziałek, 23 listopada 2020

Kwiaty połowa za mną ;)

 Witam serdecznie, 

może pamiętacie że takie kwiaty od Dimensions wyszywałam :D 
w marcu pokazywałam wam ostatnie postępy o tu a poniżej zdjęcie:



Nie ukrywam, że zdjęcia leżą na dysku już dość długo, ale nie po drodze było mi pisanie postów ;( 

Wreszcie się zmobilizowałam i przedstawiam kolejną odsłonę Kwiatów:

Dotarłam do połowy wzoru 




Od razu zabrałam się też za kontury ;) 




Zaczęłam drugą połowe ;) trzymajcie kciuki za kolejne krzyżyki :D 

Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗


10 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty. Bardzo podoba mi się ten wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie śliczny obraz. Teraz już będzie z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wzory od Dimensions:) pieknie wyglądają podczas pracy i na finał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też je uwielbiam :D zresztą pewnie widać po zawartości bloga :D Zgadzam się cudowny jest proces tworzenia i finał też ładniutki :D

      Usuń
  4. Piękny haft. W sam raz na tę iście wiosenną aurę jaka panuje u mnie za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft i pięknie wygląda już zrobiona część:-)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za szybki finał:-)

    OdpowiedzUsuń