wtorek, 16 lutego 2021

Hometown Hero Firefighter [12]

 witajcie :) 

Przyszedł czas na sprawozdanie z kolosa :D 🚒🔥

Ostatnio pokazywałam wam nasz wspólny rok :) 

i było to tak: 


ubolewałam w tedy troszkę że nie udało mi się dokończyć zdjęcia w gazecie, ale bardzo szybko to naprawiłam :D 


i jest wóz w całej( no prawie) okazałości :D 
ale to nie koniec styczniowych wyczynów...



pomachałam trochę igła i dobiłam do końca gazety :D nawet kawałek flagi udało mi się zrobić :) 
w procentach to niecałe 12 na liczniku :)

Jak się podoba ?


Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Kinga 💗






10 komentarzy:

  1. Dla mnie nieważne są procenty czy ilość postawionych xxx... Dla mnie jest super jak idę do przodu. Ty poszłaś fantastycznie! Świetne postępy! Życzę dalszego tak owocnego krzyżykowania i ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!
    Pięknie rośnie Twój kolos.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Takie ogromne hafty są tylko dla wytrawnych hafciarek.
    Brawo!
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) oj coś w tym jest :D ale jak wzór się podoba to i z chęcią siada się do roboty :D

      Usuń
  4. Wow, widziałam ostatnio ten haft skończony na stronie HAED i robi ogromne wrażenie :) Śliczny jest. Super Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) nawet nie wiesz jakiego kopa dają takie komentarze :) od razu mam ochotę pędzić do igły i wyszywać :)

      Usuń