środa, 12 maja 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Coffee Shoppe 5

 hej :)

przyszła kolej na podsumowanie kwietnia w zabawie Nowy Haft na Nowy Rok

ja zwykle wrzucam zdjęcie z ostatniego podsumowania:


gotowy był cały baner kawiarni :) a ja bardzo czekałam na inne kolory :D 

no i się doczekałam :D Kolejnej dawki niebieskich krzyżyków :D 



ale to nie koniec :) 


wreszcie nastąpiła zmiana :D pojawił się czarny i szaro czarny :) wyłoniły się ramy okienne :D 


pod koniec miesiąca miałam już pierwsze okna :) i więcej czerni i szarości.

Zobaczymy co nowego przyniesie maj :) 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny

Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

5 komentarzy:

  1. Zapowiada sie piekny haft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten hafcik na liście do wyszycia więc z przyjemnością podglądam postępy i kibicuje :)Fajnie przybywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D pewnie się powtórze ale zachęcam do wyszycia go :D zreszta jak do wszystkich dimków :D są cudne :D

      Usuń
  3. W maju spodziewam się przynajmniej kierownicy :P

    OdpowiedzUsuń