wtorek, 8 sierpnia 2017

Hafciarskie dylematy i nie tylko ;)

Witajcie !
Dzisiaj w sumie przychodzę z 2 "sprawami"
Hmm... od czego by zacząć może pierwsze troszkę się pochwale ;)
Otóż mój blog odwiedziło już (ponad) 1000 osób nie spodziewałam się że to nastąpi tak szybko ;) Bardzo mnie to ucieszyło i ogromnie zmotywowało do dalszej pracy.
Tak tak możecie pomyśleć co tam tysiąc, ale dla mnie to super osiągnięcie ;)
Dobra dość tego zachwalania się ;D 


Co do drugiej rzeczy to musze się poradzić ;)
Wiec tak jak na każdą hafciarkę tak i na mnie przyszła pora że zachciało mi się wyszyć jakiegoś kolosa HAED.
Na stronie spędziłam kilka dni szukając wzoru który chciałabym zawiesić na ścianie, ;) ale jak pewnie się domyślacie wcale nie było tak fajnie i szybko jak myślałam. W końcu coś wybrałam ale zamiast jednego wymarzonego chyba ze 20 (trafiają na listę do wyszycia[ale chyba nie w tym życiu bo nie zdążę]) ;)
Najbardziej zauroczyły mnie smoki Spanglera obecnie waham się między dwoma:
1.   Curl Up With A Good Book
zdjęcie pochodzi ze strony HAED
2.Afternoon Tea

zdjęcie pochodzi ze strony HAED
 
 
Czym dłużej patrzę to chyba zdecyduje się na ten pierwszy.
Cały czas się zastanawiam czy przypadkiem nie chce porwać się z motyką na słonce i czy dotrwam w wyszyciu tego haftu ;)
Ok, a teraz pytanie do was ;)
Zamierzam wyszywać muliną DMC tylko zastanawiam się na jakim materiale?
Co byście polecali, bo akurat jestem na etapie kompletowania nici ;)
Z góry dziękuje za każdą poradę ;)
 
 
 
Serdecznie dziękuje za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam Kinga


18 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego tysiąca! :) Co do HAEDów, to wybrałaś cudne wzory, które wyjdą pięknie, bo "spanglery" są naprawdę pięknie opracowane. Co do materiału, to na Twoim miejscu postawiłabym na pokratkowaną aidę. Może 16 ct? Fabrycnze kratki nie znikają tak łatwo, więc nie będziesz musiała się stresować, ani wciąż poprawiać linie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      hmmm wydaje mi się że na 16ct wyjdzie bardzo wielki chyba zdecyduje się na coś drobniejszego bo tak to nie będzie go gdzie powiesić ;P Ale kratkowany materiał to dobry pomysł zwykle robiłam kratki za pomocą żyłkowej nici ;) a co myślisz o polecanym przez HAEDa 25ct ?

      Usuń
  2. ooo, mój ulubiony smoczuś i to właśnie twen z winkiem i ksiązką.Miałam kiedyś na niego ochotę ale po zastanowieniu sie "gdzie powieszę" zrezygnowałam.
    Swojego pierwszego haed-a wyszywałam na 16ct i już wiem, że kolejny będzie albo na 18 albo 20.Proponuj zainwestować w dobrą kanwę. Koszt nie jest zbyt mały ale warto. Moja ulubiona to Zweigart.Jest sztywna, nie ulega deformacji w trakcie wyszywania. To do dzieła, czekam na rozpoczęcie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow widzę że podobne gusta mamy ;) Może jeszcze się zdecydujesz i zaczniemy razem ;)
      Dzięki za rady jeszcze małe pytanko co myślisz o polecanej przez producenta 25ct ?

      Usuń
    2. W moim przypadku 25ct odpada, oczeta z wiekiem już nie te ;) Zakupiłam nawet kiedyś kupon Lugany 25 i materiał ten nie przypadł mi do gustu. Jednak nie mówię konkretnie " nie" . Istnieją jeszcze lupy .
      Co do rozpoczęcia następnego Haeda to mój jeszcze troszke musi poczekać ponieważ postanowiłam wcześniej skończyć 2 rozpoczęte jakiś czas temu obrazy . Sądzę, że gdzieś za rok.Tobie jednak zaczynam kibicować. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dziękuje bardzo ;) Również kibicuje w szybkim skończeniu obrazów ;)
      Coraz bardziej myślę o tej 25ct wzrok mam jak na razie ok więc może się uda a wielkość obrazu się zmniejszy i nie będzie taki gigant( Gdzieś go poweisić musze ;)
      A jeszcze pytanko gdzie kupowałaś tą lugane 25ct ?

      Usuń
    4. Wszystkie materiały i akcesoria kupuje od kilku lat w Hobby Studio. Mają naprawdę duży wybór tkanin, rzetelna obsługa i szybka dostawa.Polecam bez zastanowienia

      Usuń
    5. ok dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  3. Dziękuje ;) o może to jest jakaś myśl z gotowymi kratkami poszukam ;)
    Dzieki za rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty sie szykują :). Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję odwiedzin:) a co do headów - nie wiem, nie miałam z nimi do czynienia, ale oba wzory mi się podobają i czekam z niecierpliwością na postępy:) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam na 25 i nie podobało mi się krycie krzyżyków. Wychodziły jeden na drugim. Zdecydowanie 25 u mnie rządzi przy obrazkach bez pełnego krycia. Polecam 18 i dwie nitki muliny. Ja tak zrobilam wilki z haed i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe wzory. Też kiedyś na nie nabrałam ochoty. Trochę się boję tych rozmiarów i na sezon zimowy zaopatrzyłam się w takie średnie.
    Gratuluję 1000!!!��

    OdpowiedzUsuń
  8. Miał się wyświetlić torcik,a wyszły jakieś dziwne znaczki.

    OdpowiedzUsuń