wtorek, 1 sierpnia 2017

Zakupy ;)

Obecnie przez wyjazd dużo się hafciarsko u mnie nie dzieje ;( Można powiedzieć że wcale bo od wyjazdu nie miałam okazji nic wyhaftować ;) W zasadzie spodziewałam się tego wiec nawet nie mam żadnej robótki przy sobie na szczęście  są jeszcze zakupy którymi można się poratować.
Dlatego dzisiaj krótki post z moimi małymi łupami ;D
Możecie zgadywać......... albo nie od razu powiem ;)
kupiłam 3 małe zestawy Dimensions ;)
Ależ się cieszę nie mogę się na nie napatrzeć ;)
Bardzo lubię zestawy Dimensions a te kupione teraz na pewno doskonale znacie ale po prostu nie mogłam ich nie kupić ;) były na mojej liście do wyszycia praktycznie od początku mojej przygody z haftem ;)
Dobra może koniec tego pisania bo na pewno jesteście ciekawi jakie zestawy wybrałam (podejrzewam że to zdjęcie wyżej dużo wam nie mówi ;)
Wiec tak :
Pierwszy do koszyka wpadł ten
 
a następnie:


a na końcu dorzuciłam jeszcze zawieszkę:



Więc tak na podsumowanie zestawy w klimatach morskich plus jeden na Boże Narodzenie ;)
i tak się prezentują wszystkie razem :


Jeszcze nie zdecydowałam za którego się pierwsze zabiorę najchętniej za wszystkie na raz, ale przecież szczęście trzeba dawkować ;P



Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam serdecznie Kinga❤

3 komentarze:

  1. Cudne zakupy! Jesienne wieczory będziesz w tym roku bardzo miło spędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje myślę że jesienią znajdę więcej czasu ;) Zestawy znalazłam na ebay

    OdpowiedzUsuń