sobota, 23 września 2017

Share Love #2

Co u mnie ....
trochę się dzieje staram się każda wolna chwile poświęcać xxx ponieważ zaraz rok akademicki się rozpoczyna więc czas mi się diametralnie skurczy.
Dzisiaj chciałam wam pokazać jak się ma moja zawieszka ;) 
Może nie ma jakiś oszałamiających postępów, jednak jestem zadowolona ;) może dlatego że oprócz tej pracy mam kilka innych rozpoczętych i próbuje pogodzić czas aby każda robótka dostałą go po równo ;D 
Dobra wystarczy tego wstępu(nie chce przynudzać :D ) pokazuje ile mam! A co ;) 

Mikołaj zyskał już twarz, a bałwankowa czapka jest prawie gotowa ;) 
Nic tylko jeszcze mikołaja ubrać w czerwony kubraczek i dokleić prezent i będzie cacy ;) 

Wkleje jeszcze kilka zdjęć które zrobiłam podczas pracy ;) 



Zapraszam też do odwiedzenia poprzedniego postu ;) 



Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;) 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗


8 komentarzy:

  1. Super i fajna kolorystyka w hafcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojego bistro. Pokazuj je częściej! Bałwanek to przypominajka o zbliżającej się zimie.
    Powodzenia w haftach i na uczelni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, miło czytać takie komentarze ;) Postaram się wrzucać posty o bistro częściej ;) Dokładnie pogoda taka nieciekawa że aż chce się zimowe klimaty xxx ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mikołaj prezentuje się bardzo fajnie :) Wpadłam tutaj po raz pierwszy i rozgoszczę się na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Serdecznie zapraszam ciesze się że moje prace Ci się spodobały ;) Wpadaj jak najczęściej ;)
      Pozdrawiam

      Usuń