czwartek, 2 listopada 2017

Have a happy holiday

Dzisiaj ekspresowo ;)
Przychodzę z drugim SAL-owym słoiczkiem prosto spod igły ;)


Powyżej gotowy słoik tym razem czerwony ;) byłam w takim transie że nawet zapomniałam zrobić zdjęcie bez kontorów.
Wrzucę więc kilka zrobionych w trakcie wyszywania ;) 






Na koniec jeszcze oba słoiki razem ;) 

Musicie mi wybaczyć jakość zdjęć niestety pogoda nie sprzyja ;( Przede mną kolejne 2 słoiki niestety najpierw czekają mnie zakupy ponieważ brakuje mi jednej mulinki nie zauważyłam tego wcześniej ;/


Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
Pozdrawiam Kinga💗

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Mi został ostatni słoik do wyszycia. Ja w swoich sama dobieram kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zaszalałam i sugerowałam się tym co było napisane na legendzie i oryginałami dimka ;)

      Usuń
  2. te słoiczki są piękne ,dlatego że na drobnej kanwie

    OdpowiedzUsuń
  3. hcę zapytać czy na drobnej kanwie się nie kratkuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o robienie pomocniczych lini 10x10 krzyżyków ?
      Robię je często ale to jest kanwa plastikowa więc są zbędne :)
      To nie taka drobna kanwa to 14ct ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudeńka :) Ciekawa jestem jak je zagospodarujesz :)

    OdpowiedzUsuń