sobota, 6 stycznia 2018

zaległości ;/

Już dawno po świętach.... a ja dzisiaj pzychodzę pokazać wam moje świąteczne dekoracje ;)
Wcześniej jakoś nie było czasu ;/
(w tym) w ubiegłym  roku zrobiłam wieńce świąteczne jeden jako dekoracje wigilijnego stołu:




oraz drugi na drzwi który występuje w dwóch odsłonach:
1. Dziennej:


2.Nocnej:
poza tym w domu jest dekoracja z bombkami karczochowymi  mojej roboty ;) Bombki tworzyłam w 2016 ;)

 no i prawie na koncu przedstawiam królowe tego rocznych (tak chodzi o 2017 nie mogę się przyzwyczaić ) dekoracji czyli słoiki ;)
Zdobią schody ;)




no i jako ostatnie pokaże słodkie i całkowicie jadalne cupcakes

w tym roku choinka królowała poza nią była jeszcze pierniczkowa w wersji 3D jednak nie zdążyłam zrobić zdjęcia przed skonsumowaniem ;)

I to tyle co chciałam wam pokazać ;) Bardzo przepraszam za jakość zdjęć jednak pogoda nas nie rozpieszcza ostatnio i nie ma kiedy ich zrobić ;(



Jakoś tak po opublikowaniu postu o planach wzięło mnie na myślenie ;) I tak sobie umyślałam że  postępy każdej pracy będę publikować raz w miesiącu nie wiem co mi z tego wyjdzie. Myślę że przez miesiąc zdążę zrobić wystarczająco dużo xxx aby było co pokazać ;)
Co z tego wyjdzie czas pokaże ;)


Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Kinga 💗



2 komentarze:

  1. Wieńce swiąteczne zawsze się sprawdzają, jako twórcy klimatu. Twoje są przepiekne.Pomysł z zawieszeniem karczochowych bombek uważam za godny do naśladowania.
    Z okazji Nowego Roku życzę zdrowia, spełnienia marzeń i planów robótkowych, świetnych pomysłów i zapału.

    OdpowiedzUsuń