środa, 3 stycznia 2018

plany, plany, plany......

hej, hej...
Nie bardzo wiem od czego zacząć ponieważ tego posta nie planowałam, nie mam jakiś konkretnych planów i wszystkie zmieniają się jak w kalejdoskopie w zależności od nastroju. Przeglądając wasze blogi jednak stwierdziłam że również dodam swoje 2 zdania w tym temacie ;)


Po pierwsze zacznę może od podsumowania poprzedniego roku ;)
Nie ma tego dużo a na dodatek 3 hafcików jeszcze wam tutaj nie pokazywałam.

Zaczynając od początku roku zrobiłam metryczkę:









kolejny hafcik powstał dla mojego chłopaka  
mały wóz strażacki który ozdabia jego samochód ;)






ostatnimi hafcikami które tutaj pokaże są SAL-owe słoiki
 


liczę na to że w następnym roku będzie lepiej ;) chociaż muszę wam powiedzieć że i tak jestem zadowolona ;) pozostałe hafty postaram się szybko wrzucić na bloga ;)
ok podsumowanie zrobione to teraz proponuje przejść do drugiej części ;)


Czyli do planów na kolejny rok ;)

Jak już pisałam wyżej konkretnych planów nie mam. Jak już ogólnie wiadomo kobieta zmienną jest więc i wybór haftów najczęściej następuje pod wpływem impulsu lub po prostu kaprysu( wiecie jak czasem jest coś chce najlepiej na wczoraj ;P)
Ok więc tak:
1. Mam nadzieje że uda mi się ukończyć bistro i że wreszcie zawiśnie na ścianie ;)
   

2. Planuje również ukończyć drzewo życia
    ostatnio haf prezentował się tak:
    

3. Zapisałam się na wyzwanie dookoła świata z krzyżykowym szaleństwem
    skrycie liczę że wytrwam do końca ;) Trzymajcie kciuki ;)
źródło 
4. Jeżeli skończę moje bistro to chciałabym aby na krosno wylądował wreszcie HAED

5. Chciała bym wyszyć jakiś zestaw Dimensions bo jak doskonale wiecie ich wzory wyszywa się       znakomicie i to czysta przyjemność ;)



Na razie nie planuje nic więcej ;) Będe szczęsliwa jak to uda mi się wypełnić, zapewne w trakcie roku plany się rozszerza i kilka małych hafcikó powstanie ;) 


Miały być dwa zdania, a wyszedł przydługawy post ;) Mam tylko nadzieje że dodarliście do końca i nie zanudziłam was na śmierć ;)





Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam Kinga 💗





10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak również trzymam kciuku za zrealizowanie planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne plany, będę dopingować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty i fajne plany na nowy rok, życzę żeby jak najwięcej z nich udało się zrealizować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bistro bardzo mi się podoba więć życzę szybkiego ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, nawet nie wiesz jak takie słowa motywują do pracy ;)

      Usuń