piątek, 27 kwietnia 2018

Dookoła świata- Japonia

hej, koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami więc czas najwyższy pokazać co udało mi się zrobić na zabawę u Katarzyny

w tym miesiącu podróżowaliśmy do Japonii, miałam nie mała zagwozdkę co wymyślić, gdy przeglądałam wzory na komputerze. W końcu znalazłam ptaka w klatce i skojarzył mi się z jakąś baśnią więc postanowiłam iść tym tropem i tak powstał ten oto malutki hafcik:


haftowałam go kilka chwil więc nie mam żadnego zdjęcia "w trakcie"
chciałam aby był niewielki więc wyszywałam go na 28" co jedna nitkę, podczas xxx postanowiłam że zrobię z niego magnes ;)


wzór:cross stitcher
materiał: Monaco 28ct
mulina: Ariadna (dobierana na oko)
wymiary haftu: 2,8cm x 4cm


Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny wpadajcie jak najczęściej ;)
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗


P.S.
Zapraszam na moje candy można zapisać się do 5 maja im nas więcej tym lepiej <więcej informacji tu>

2 komentarze: