niedziela, 6 maja 2018

Candy losowanie

Hej, dzisiaj radośnie ponieważ dokładnie dzisiaj jest rocznica pierwszego posta na blogu, co prawda ja już świętuje od 4 ponieważ to w tedy powstała ta strona ;)
Fantastycznie że jesteście ze mną, że odwiedzacie komentujecie, dobrze wiecie jak to motywuje do pracy. Nie żałuje że założyłam tego bloga bo mogę dzielić się moimi pracami z kimś kto je docenia i wie ile pracy trzeba w nie włożyć. Poza tym dzięki wam poznaje mnóstwo różnych technik, "złotych rad" ułatwiających życie oraz wzorów które chciało by się wyszyć najlepiej na wczoraj ;)
ale co tu dużo pisać wszyscy wiemy jak jest a ja w pisaniu za dobra nie jestem także najlepiej przejde do konkretów ;)



Zrobiłam listę:
1. menia
2. Małgorzata Zoltek
3. magdus208
4. Ksenia
5. Cytrulina
6. marysse
7. Bożena G
8. Kasia N.
9. Pasje Magos
10. Katarzyna
11. Sylwia Murzynowska
12. Iwa

Do mojej zabawy zgłosiło się 12 osób, odpaliłam maszynę losującą i..........:

Serdeczne gratulacje ;)
Czekam 3 dni na maila (kreatywna2205@gmail.com ) w przeciwnym razie wylosuję kolejną osobę ;)




Dziękuje wam serdecznie i zachęcam do obserwowania komentowania i oczywiście odwiedzania ;)
Pozdrawiam serdecznie
Kinga 💗

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę :). Zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaaaaaa :) ale niespodzianka :)
    Już biegnę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego! Gratulacje dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń