czwartek, 21 marca 2019

Przerywnik

Hej,
Pomysł był w głowie już dawno.
Chce zrobić biscornu
Więc zaczęłam szukać wzoru idealnego, i tak natrafiłam na wzór który mnie zauroczył


Urzekły mnie kolory i pomyślałam że będzie fantastyczny na pierwszy  raz ;)
I tak było (co prawda wyszywanie zajęło mi wieki, ale tak już jest robiąc 4 prace jednocześnie mając tylko kilka godzin w tygodniu na wszystko ;)
Mimo to wszystko się udało ;)


Mulina: Ariadna dobierana na oko (7 kolorów)
materiał: kanwa 14ct biała

Nie jest idealnie, następny będzie ładniejszy, ale jest mój i tylko mój ja jestem zadowolona ;)

W sumie post miał pojawić się już dawno ale jakoś tak wyszło i o nim zapomniałam więc pierwsze dodałam ten o śnieżnym biscornu ;)



Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

14 komentarzy:

  1. Przepiękny! Rzeczywiście piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na igielnik. Kaktus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, egzotyczny wzorek i fajna wielkość. Podoba mi się bardzo :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne biscornu i kaktusy i meksykańskie motywy sa teraz szalenie modne :) będzie na pewno cieszyć oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak są modne ale tez bardzo urocze jak dla mnie ;)

      Usuń
  5. Pięknie wyszedł Ci ten igielniczek 😍 Ja w najbliższy weekend będę robić biscornu z pszczołami 😁 Już mam wszystko przygotowane, więc wystarczy tylko znaleźć odrobinę wolnego czasu i działać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetny igielnik Ci wyszedł! Fajny, taki wiosenno-letni!

    OdpowiedzUsuń