czwartek, 21 lutego 2019

Biscornu dla mamy ;)

Hej,
Jakiś czas temu (to był lipiec) zaczęłam wyszywać biscornu pisałam o tym tu. Jest to prezencik dla mamy, sama wybrała sobie ten wzór.
Jakoś na jesień naszła mnie wena aby wreszcie skończyć wyszywanie. Jak postanowiłam tak zrobiłam i wzięłam się do pracy. Samego haftu nie było już wiele.






















Kilka zdjęć z wyszywania bo ostatnio nie bardzo było mi po drodze z aparatem ;)
haftowanie poszło gładko przyszedł czas na zamówienie wypełnienia. W oczekiwaniu na przesyłkę zrobiłam ramkę i dodałam koraliki:




Przepraszam was za jakość tych zdjęć niestety słońca ostatnio niewiele. 
Nie myślałam że zszywanie tak szybko pójdzie. 
ale po chwili biscorniak był gotowy:




Nie wiem czy wam się podoba ale ja jestem zadowolona ;)
Napiszcie w komentarzach co myślicie ;D i na koniec mam pytanko do tych bardziej doświadczonych iloma nitkami zszywacie swoje igielniki ?


Wzór: Faby Reilly Designs
Mulina: DMC (4 kolory,+ 1 metalizowana)
Materiał: len Belfast 32ct- kolor naturalny



Dziękuje za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

5 komentarzy:

  1. Ładny wzór wybrałaś.
    Ja zszyłam jedną nitką, ale taką zwykłą , jakiej sie używa w krawiectwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Słońca może nie wiele, ale to dobrze, bo takie piękne śnieżki nie bardzo się lubią ze słonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń