czwartek, 6 czerwca 2019

Pamiątka Komunijna

hej hej;)

wiem strasznie znikłam ostatnio ;) sama nie wiem gdzie ten czas mi ucieka ;( no ale co poradzić tak to w życiu bywa że nie zawsze jest czas na przyjemności.

ok. nie ma co przedłużać przechodzimy do tematu ;) jakiś czas temu pisałam wam o pewnym pomyśle. A wiec jak już w tytule widzicie postanowiłam zrobić Pamiątkę Komunijną;)



Wzór na pewno wszystkim dobrze znany ze strony Coricamo.
Od dawna mi się podobał i wreszcie była okazja aby go zrobić ;)
a poniżej kilka zdjęć zrobionych podczas wyszywania ;)

bardzo szybko wyszywało się krzyż a chyba to on skradł moje serce jest taki delikatny.
później też było gładko...



na koniec jeszcze cały obrazek bez konturów.
ok i teraz niemiła informacja więcej zdjęć nie mam ;( robiłam na pewno gdy wyszywałam kontury i gdy był przygotowany do oprawy i nie mogę ich znaleźć ;( musicie się zadowolić tym co jest ;/



OK i informacje techniczne:

wzór: Coricamo
mulina: DMC (28 kolorów)
materiał: Belfast 32ct kolor perłowoszary

niestety nie było tak kolorowo mam pewne zastrzeżenia co do wzoru.
bardzo denerwowałam się robiąc kontury ponieważ wzór jest na jednej stronie z backstitch. to może nie jest jeszcze tak duży problem bo w wielu wzorach tak jest, ale niestety wzór jest kolorowy i kontury też i to robiło problem w niektórych miejscach musiałam się domyślać co to za kolor albo gdzie ten backstitch ma przebiegać ;/ 

w sumie to z oprawy też nie jestem zadowolona ;( ale nie było czasu nic zmieniać.

Dajcie znać co myślicie czy wam się podoba?

Dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Kinga 💗


1 komentarz: