czwartek, 28 lutego 2019

Małe zakupy i nowy hafcik ;)

hej,
Dzisiaj na koniec miesiąca chciałam się pochwalić zakupami.
Wpadł mi do głowy pewien pomysł i niestety jak to często bywa brakowało mi do realizacji mulin więc prędko zrobiłam zamówienie w pasmanterii Haftix.


Oprócz mulin zamówiłam jeszcze Belfast w kolorze kość słoniowa z myślą o wyszywaniu na nim. Niestety nie zdecydowałam się na niego, okazał się zbyt jasny. Zamiast tego pogrzebałam w zapasach i znalazłam inny idealny materiał ;)

Padło na perłowoszary Belfast ;) kolorki przygotowane i nawet zaczęłam wyszywać w tym tygodniu ;) niestety możecie tylko zgadywać co to będzie ;) A ja potrzymam was w niepewności ;) 


Dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

4 komentarze:

  1. ooo zapowiada się ciekawie, tyle kolorków... Muszę się uzbroić w cierpliwość i poczekać, aż pokażesz nam to dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane zakupy :) Ciekawa jestem jaki obrazek wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość znany mimo to skradł moje serce i ciesze się że jest okazja go wyszyć;)

      Usuń