piątek, 19 maja 2017

Newtonek ;)

A dziś coś z haftów które powstały przed założeniem bloga.
W ubiegłym roku miałam okazję wyszyć metrykę dla pewnej młodej damy ;)
Ostatecznie padło na wzór firmy Anchor z przesłodkim misiem Newtonem wiszącym na sznurku od prania ;)

 Na początku koncepcja była inna więc wyszywałam zupełnie inny obrazek ale gdzieś w połowie wyszywania efekt w ogóle mi się nie podobał.... dlatego mając jeszcze odrobinę czasu podjęłam szybką decyzję o zmianie wzoru. I muszę powiedzieć że był to strzał w 10. Aż wyszywanie szło szybciej i przyjemniej.

 Poniżej zdjęcia z powstawania obrazka:


i miś jeszcze bez kontórów
 Obrazek oczywiście został wyprasowany i oprawiony ;) Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia gotowego 🙈 i oprawionego haftu przed wręczeniem, dlatego prezentuje na roboczo ;)
Jak będę miała okazję i oczywiście nie zapomnę to zrobię zdjęcie i wrzucę na bloga ;)

Pozdrawiam Kinga 😌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz