poniedziałek, 15 maja 2017

Puchatek i serca w wazonie

Jakiś czas temu wreszcie wykończyłam dwie zakładki. Skończyłam je haftować jakoś na początku roku, ale musiały przeleżeć swoje.

Pierwsza z nich to jak w tytule wspomniany Puchatek a właściwie wraz z swoją bandą, może zamiast się rozpisywać to wrzucę zdjęcie swoich wypocin.


A tu już wykończona zakładka:

 Druga zakładka powstała z wzoru M.Powella serca w wazonie uroczy haft, na pewno wam znany.
Bardzo przyjemni się haftowało przy robieniu konturów miałam mały problem bo jednak jest ich trochę jak na tak mały wzór, ale myślę ze ładnie wyszło. Zresztą to mało istotne najważniejsze że podoba się mojej mamie która dostała tą zakładkę. ;)




 I gotowa zakładka:

Jak je wykończyłam ? 
Długo myślałam jak to wykończyć żeby było dobrze... w końcu pomyślałam że zaczerpnę informacji z czarodziejskiego miejsca jakim jest wyszukiwarka Google. Znalazłam kilka kursów jak to zrobić jednak ostatecznie  skorzystałam z posta na blogu Pasje Odnalezione okazał się bardzo przydatny ;) Dziękuje serdecznie ;) 
To były pierwsze zakładki jakie zrobiłam, nie są idealne trochę krzywo zszyte, ale i tak jestem z siebie dumna i bardzo mi się podobają ;) 

Pozdrawiam Kinga ;)



2 komentarze:

  1. ooo miło że się podoba też jestem z niej zadowolona, w planach mam jeszcze drugą zakładkę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka super , a jako dodatek do książki - ekstra prezent *

    OdpowiedzUsuń