środa, 24 maja 2017

Bistro # 2

Co tam w moim bistro ?
A dzieje się dzieje.... i mam wrażenie że nawet sporo ;)
Czyżby blog mnie tak zmotywował ? Nie wiem, ale wiem jedno w każdej wolnej chwili staram się usiąść do krosna ;) I od razu pokazuje moje postępy :
Obecnie jest tyle :

przybył baner plus kolejne wiszące kwiatki, poniżej zaczyna być widać okno oraz wejście do kawiarni ;) Muszę jeszcze dorobić kilka french knots w kwiatkach, nie wychodzą mi tak jak bym chciała dlatego też  nie lubię ich robić(chyba jestem do nich uprzedzona)... ale co jak mus to mus niby nie ma ich wiele, ale ja i tak sobie rozkładam tą prace na raty ;P
Dodam jeszcze kilka zdjęć w trakcie pracy:




Tu prawie całość ale jeszcze bez backstitch
I na końcu dla przypomnienia tyle było ostatnio :

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie haftu przybywa. Czekam na kolejną relację z postępów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz ;)
      Coś tam się pomału "dzierga" liczę ze niedługo dodam kolejny post z postępami ;)

      Usuń