piątek, 9 czerwca 2017

Kawe prosze ;)

Ja w dalszym ciągu tkwię w egzaminowym szale, czasu na xxx nie ma za wiele, już nie mówiąc o wchodzeniu na bloga... jeśli już ten czas jest to staram się chociaż kilka krzyżyków postawić w moim bistro ;)
och jeszcze 3 tygodnie i upragnione wakacje ;)



to sprawca zamieszania ;)

Dzisiaj post z pracami przed blogowymi ;) około 5 lat temu na jakimś blogu zobaczyłam zabawę w RR mało doświadczona byłam (w sumie od tego czasu za wiele się nie zmieniło ;D ) zabawa już trwała ale tak spodobał mi się wzór, że też musiałam go mieć, poszperałam w tych internetach i mam  ;) I w tedy poszło standardowo zakupy: materiał, brakujące kolorki itd.. startujemy ;)
Tak sobie wyszywałam po kolei te kawki w miedzy czasie straciłam wenę i cały zapał do haftu praca poszła w kąt na jakieś 2 lata ale przecież nie mogę nie skończyć wiec zabrałam się za nią znowu i tym razem powolutku z małymi przerwami dotrwałam do końca ;)

Tak wyglądają moje kawki, prezentacja na roboczo bo wyciągnięte z szuflady do której trafiły ani nie prane ani nie prasowane. Jak widać hafciłam je osobno bo jak się nie mylę chciałam zrobić z nich podkładki pod kubki ;) Ale do tej pory nic z tego nie wyszło. Obecnie za bardzo nie mam koncepcji co z nimi zrobić bo nawet odpowiednich ramek nie znalazłam. ;/

Haftowane na Aidzie 14ct,
mulina Ariadna
I teraz prośba do was ;) Może wy macie jakiś pomysł na wykończenie tego haftu ;) Piszcie w komentarzach ;)
Dziękuje dziewczyny za obserwacje oraz za komentarze, a także za liczne odwiedziny bardzo mnie to motywuje ;)

Pozdrawiam Kinga ❤

P.S. Właśnie zauważyłam że w tureckiej kawce brakuje backstitch w ramce ;D czyli jednak nie są w pełni skończone.



5 komentarzy:

  1. Pomysł z podkładkami pod kubki jest bardzo dobry 😊 zobacz w kokardce lub w coricamo czy są odpowiednie ramki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje na coricamo znalazłam ramki 10x10 cm
      coś takiego ;)
      http://www.coricamo.pl/set,94504,podstawka-kwadratowa-10x10-cm.htm
      będzie trzeba trochę pokombinować bo obrazki troszkę większe ;)

      Usuń
  2. o na taki pomysł nie wpadłam ;) sama nie potrafię szyć ale może zlecę znajomej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawki wyszły super. też mam na nie ochotę, nawet gdzieś niezbyt doskonałe schematy leżą. Ja bym w małe rameczko oprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo o jak jest ochota to proponuje wyszywać ;) bardzo przyjemnie się haftowało ;) mam gdzieś schemat nawet nie wiem czy sama go nie edytowałam w haftix wiec jak cos to mogę podesłać ;)

      Usuń