piątek, 2 czerwca 2017

Nowy projekt i małe zakupy

Niestety mój wolny czas ostatnio bardzo się skurczył, wszystko przez studia, wiadomo sesja się zbliża i na krzyżyki i bloga zostaje najmniej czasu ale postarałam się coś napisać wiec:
Dziś wpadam z krótkim postem prezentującym co u mnie 😀
Ostatnio szykując się do nowego projektu musiałam zakupić materiał padło na len obrazkowy 32ct w kolorze naturalnym, dokupiłam również brakujące muliny, oraz plastikowe bobinki. Do zamówienia dorzuciłam również igły do haftu, pasek magnesu oraz plastikową kanwę, myślę że,  wkrótce postawie na niej jakieś krzyżyki.
Zamówienie złożyłam w pasmanterii Haftix.



Dodaje zdjęcie z przygotowań do nowego projektu kolorki mulin są takie intensywne bardzo mi się podobają ;)
Coś czuje że przyjemnie będzie mi się wyszywać ten projekt idealny na te ciepłe wiosenno-letnie dni ;D
Materiał przygotowany czeka na tamborku nic tylko stawiać pierwsze xxx ;) W najbliższym czasie zapewne dodam post ze zdjęciami postępu nad tą praca.

Dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze zapraszam jak najczęściej ;)
Pozdrawiam Kinga ❤

3 komentarze:

  1. Miłego wyszywania :) Zakupy wyglądają na bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz ;)
      Owszem sprawiły mi trochę radości, krzyżyków też powoli przybywa ;)

      Usuń
  2. trzeba było uzupełnić zapasy to i się troche w koszyku nazbierało ;)

    OdpowiedzUsuń