piątek, 23 czerwca 2017

Może małe pranko ? ;)



Może po tytule się czegoś domyślacie jeśli nie to zaraz wszystko wyjaśnię ;)
Już jakiś czas temu wyhaftowałam metryczkę dla dziewczynki. Niestety bardzo długo nie potrafiłam jej skończyć aby oddać do oprawy i wreszcie napisać tu jakieś słowo o tej pracy ;D
Udało się wiece pokazuje co wykrzyżykowałam ;)

Tutaj jeszcze w trakcie pracy ;) a następne już oprawione ;)






Nie do końca jestem zadowolona z oprawy ;) wydaje mi się że ramka jest jednak trochę za duża, a wy co o tym myślicie?
Na koniec trochę w liczbach : 
Aida: biała, 16ct
Mulina: Ariadna (dobierana częściowo na oko)
Wymiary: 14x11cm
z oprawą:28,5x25,5 cm
 
Na koniec pokaże wam co ostatnio udało mi się okazyjnie kupić ;)
Podczas ostatnich zakupów odwiedziłam empik i akurat była przecena na akcesoria do robienia biżuterii więc kupiłam koraliki, Na pewno przydadzą się do jakiejś pracy ;)
Dziękuje za komentarze i odwiedziny 😀
Pozdrawiam serdecznie Kinga ❤

3 komentarze: