sobota, 30 stycznia 2021

Choinka 2021- Styczeń

 hej :) 

Stało się ! 

sama siebie namówiłam na udział w zabawie Choinka 2021. 

Jak to się stało? od kilku lat obserwuje wasze prace linkowane w zabawie i myślę dlaczego jeszcze sama nie zaczęłam ? przecież te wszystkie hafty świąteczne same się nie zrobią :) 

No i 2 razy nie musiałam sobie powtarzać :D 



Powyżej banerek zabawy myślę że, nikomu nie trzeba jej przedstawiać ale podlinkuje też stronę internetową na której możecie poczytać o zasadach.


Co udało mi się zrobić ? 



Pierwsze koty za płoty :) 
zrobiłam zawieszkę ze śnieżynką :) 
Pierwszy raz robiłam taką zawieszkę i wydaje mi się że wyszła dobrze :) 

Myślę że będę jeszcze trenować :D 




Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

12 komentarzy:

  1. Super, ze zaczęłaś. Będzie co oglądać i się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna ☺️Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna, idealna!!!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. A to witamy w zabawie!:) Zawieszka jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja teraz muszę serdecznie Tobie podziękować, że udało Ci się siebie namówić ;):)
    Bardzo się cieszę,że zdecydowałaś się z nami bawić i już widzę
    po pierwszej zawieszce, że to będzie piękny i twórczy rok :)
    Zawieszka prezentuje się ślicznie w tych gałązkach choinkowych:)
    Pozdrawiam Kochana.
    K

    OdpowiedzUsuń