czwartek, 21 stycznia 2021

Kwiaty kolejna odsłona

 hej :) 

jak w tytule przyszedł czas na kolejne sprawozdanie z postępami nad kwiatami od Dimensions :) 

ostatnio pokazywałam wam że przekroczyłam połowę wzoru i było to tyle: 



Dokończyłam baner i zaczęły się pokazywać kolejne kwiaty po prawej stronie :) 



Powolutku powstawał kolejne krzyżyki i na ten moment haft wygląda tak; 


Mam nadzieje że się zmobilizuje i reszta powstanie ekspresowo :D 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Kinga 💗






8 komentarzy:

  1. Pięknie przybywa! Wyszywanie banera było dla mnie bardzo odprężające;) Jeszcze troszke i będziemy się zachwycać skończonym haftem. Życzę powodzenia w dalszym xxx i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak banerek był bardzo relaksujący :D Dzięki :)

      Usuń
  2. Cieszę się że że kończysz bo to taka fajna chwiła 😀. Trzymam kciuki za szybki finał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! finał jest rewelacyjny : ) zwłaszcza kiedy stawiasz ostatni krzyżyk i zerkasz z dumą na całość :) chociaż czasami zostaje tak pustka bo tak przyjemnie się haftowało że nie chciało się kończyc :D

      Usuń
  3. Doszło trochę koloru i od razu robi się ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i tego koloru będzie tylko więcej zwłaszcza na następnej części :D

      Usuń
  4. Ach te Dimki, zachwycające. Twój mi się bardzo podoba, ten miętowy kolor banerka jest taki deliktany. Już się nie mogę doczekać całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dimki mają to coś :D Dzięki :) Zapraszam na kolejną odsłonę wkrótce :)

      Usuń