wtorek, 24 kwietnia 2018

Bistro #8

hej, dzisiaj kolejny raz pokazuje moje bistro ;) 

nie wiem jak u was ale u mnie piękna pogoda podziałała i postępy są mam wrażenie całkiem całkiem 
coraz bliżej koniec i wcale nie znudziłam się tym obrazem wręcz przeciwnie chce więcej ;) 


 obecnie jest mniej więcej tyle ;) dodatkowo wypełniłam trochę "dziur"  ale to już zobaczycie przy następnej okazji ;) 
jak widzicie prawie całe wejście do bistra gotowe ;) biorę się dalej do pracy a wam pokazuje jeszcze kilka zdjęć cudownego bistra ;) 



liczę na to że w ten długi majowy weekend zbliżę się do końca ;)
a wy jakie macie plany na majówkę ? 
Dajcie znać w komentarzach i powiedzcie czy jesteście ciekawe jak mi się wyszywa na tym krośnie i jak sobie zorganizowałam pracę ;) 


Dziękuje za odwiedziny i komentarze 
Pozdrawiam Kinga 💗 


P.S.
W dalszym ciągu trwają zapisy na moje Candy serdecznie zapraszam (więcej informacji tu)


5 komentarzy:

  1. Następne śliczności przybyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękny obrazek 😉 u mnie z wyszywaniem jest odwrotnie. Im ładniejsza pogoda tym częściej spędzam czas na świeżym powietrzu. Najwięcej wyszywam jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na świeżym powietrzu też można xxx, ja po prostu mam więcej ernergi wiosną i latem i nie marnuje tak czasu jak leniwą zimna ;)

      Usuń
  3. Drzwi już są, więc bedziesz mogła wkrótce wejść na kawę.

    OdpowiedzUsuń