niedziela, 25 listopada 2018

Zakupy świąteczne

Hej,
Jak w temacie pokaże wam co kupiłam do nowego projektu ;)

W końcu zabrałam się za świąteczne hafciki ale jak to często bywa okazało się, że akurat mulin które są potrzebne nie mam ;P
Dajcie znać jeśli u was też to tak działa ;)

Cóż było robić powybierałam najpotrzebniejsze rzeczy w pasmanterii Haftix i zamówiłam ;)





w moim koszyku znalazło się kilka mulinek oraz 2 kawałki Belfastu w kolorze jasnym naturalnym oraz perłowo szarym ;) szukam odpowiedniego koloru do innego wzoru więc testuje ;)

a tu już moje świąteczne przygotowanie tuż przed wejściem na tamborek ;)

Jeszcze znalazłam jedno zdjęcie z przedostatnich zakupów konkretnie wstążkowy zawrót głowy ;D



Na dzisiaj to tyle ja już kilka xxx postawiłam więc niebawem pokaże wam co tworze ;)

Dziękuje wam za odwiedziny ciesze się że ktoś jeszcze tu zagląda mimo mojej nieobecności ;)
Pozdrawiam Kinga 💗

7 komentarzy:

  1. ☺ zakupy ekstra, więc czekam co z nich powstanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupki :) A wstążki polecam zamawiać na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki za rade ;) niestety ja na ostatnią chwile zamawiałam więc nie bardzo mogłam tyle czekać ale myśle że spróbuje następnym razem ;)

      Usuń
  3. Fajne zakupy. Aż chce się działać od razu. A wstążki kolorystycznie różnorodne. Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zakupy. Ciekawa jestem co tam powstanie.

    OdpowiedzUsuń