piątek, 10 maja 2019

Nowy haft na Nowy Rok- Beacon at daybreak #4

EDIT: 14.05.2019
Wreszcie dopadłam komputer i zauważyłam że mój post nie jest kompletny. Bardzo przepraszam za to niedociągnięcie ale post tworzyłam w telefonie po raz pierwszy i chyba coś nie tak zrobiłam.
Już się poprawiam i wrzucam zdjęcia ;) Ania daj znać czy post zaliczony czy nie ;) 
Hej,
Mamy maj więc pora na kolejne postępy w pracy nad latarnia ☺️
W tym miesiącu nie ma dużo bo najpierw kończyłam tajny projekt (niebawem go pokaże) a później były święta pakowanie i czasu brakło ☺
Mimo wszystko jestem zadowolona zawsze to jakiś krzyżyk do celu. Ok nie przedłużam i pokazuje:

Jeszcze zdjęcie z ostatniego miesiąca:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze
Pozdrawiam Kinga

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten hafcik, trzymam kciuki za kolejne postępy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń