wtorek, 2 lipca 2019

zakupy...

Hej,

w ostatnim czasie zrobiłam kilka hafciarskich zakupów i dzisiaj postanowiłam wam o tym napisać ;) tylko wy potraficie zrozumieć ile radości dają takie zakupy ;D


Kupiłam kilka zestawów i parę motków muliny ;) no i jeszcze tamborek który nie załapał się na to zdjęcie.

nie mogłam się zdecydować :D 

 wiec kupiłam 2 miniaturki z zimowymi witrynami ;)


oraz na pewno znane kwiaty, i kolejny zimowy hafcik który skradł moje serce ;)

Hotel Sorrento podobał mi się już dawno a kolejny zestaw kupiłam do "pary" do mojego bistro

nie zostało mi nic innego jak zdecydować się który zrobić jako pierwszy ;D
a wam podoba się któryś z tych zestawów ?


Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

12 komentarzy:

  1. Oj będzie zajęcia 😉. Wszystkie śliczne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok,będzie się działo .
    Przydałby się jeszcze sklep z czasem do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega zakupy :D wzór z hotelem też jest na mojej liście do wyszycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zakupy! Piękne zestawy wybrałaś, nic tylko haftować ;) Mamy podobny gust, bo są tu aż trzy zestawy, które też mam w planach - miniatury z witrynami i zimowy widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) tak mi się wydawało bo Twoja zimowa chatka jest na mojej liście ;D

      Usuń
  5. Zimowy widoczek bardzo mi się podoba. Bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dimki to dimki, jak maja sie nie podobac? :) Milego xxx!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :D wyznaje taka sama zasadę :P dziękuje ;)

      Usuń