środa, 15 stycznia 2020

Nowy Haft na Nowy Rok 2020

hej,
u mnie jak już wspomniałam w poprzednim poście nie koniec nowości.

W ubiegłym roku uczestniczyłam w pierwszej edycji tej zabawy i nie mogłam sobie odmówić gdy Ania ogłosiła kolejną edycje. Bardzo spodobała mi się forma. Mogę wyszywać co tylko chce w dowolnym czasie muszę tylko pamiętać o linkowaniu co miesięcznych postępów. Zresztą co ja się będę rozgadywać konkretne informacje możecie poczytać u Ani tutaj 😉




Jesteście ciekawi co wybrałam?

Ok

Nie trzymam was dłużej w niepewności.


Jak w zeszłym roku wybór padł na gotowy zestaw Dimensions ;)
Tym razem jest to zimowy sklep z zabawkami kupiony w 2019 roku w trakcie wyjazdu

Podeszłam do wyzwania realnie :D 
Szukałam zestawu który nie będzie gigantem i w wolnych chwilach między obowiązkami będę mogła go haftować.




Planuje że na święta zawiśnie w domu :D
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Trzymajcie za mnie kciuki :)


Dziękuje wam za odwiedziny i komentarze
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

11 komentarzy:

  1. Oj trzymam kciuki, ten haft jest na mojej liście ulubionych wzorów Dimensions :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek, widziałam go, czekam na 1 prezentacje.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek. I taki noworoczno - świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) taki wybór to specjalnie :D liczę na to że na święta będzie na ścianie :D

      Usuń
  5. Ciekawy wzorek i z chęcią będę podglądać Twoje postępy:-)
    Miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzorek, również bardzo chętnie bym go wyszyła. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń