poniedziałek, 26 lipca 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Coffee Shoppe 6

 Witam serdecznie :) 

Powolutku wracam po przerwie :) 

Nic nie mam na swoje usprawiedliwienie :( no może jedynie to że w czerwcu i lipcu miałam wiele życiowych zwrotów akcji i na krzyżyki, a już tym bardziej bloga brakło czasu :( 

Wogóle nie byłam przygotowana na taką ewentualność w innym razie przygotowała bym sobie jakieś posty aby tak całkiem was nie opuścić :) 


Dobra wystarczy tego zasmucania i przechodzę do konkretów :) 

podsumowanie czerwca w zabawie organizowanej przez Anie :) 

ostatnio czyli w kwietniowych postępach haft prezentował się tak:


Do haftu usiadłam dosłownie 2 razy :( a poniżej efekty z pierwszego:

Oraz drugiego dnia:



Jak to mówią szału nie ma :D 
ale z drugiej strony zawsze to jakiś krok do skończenia :D 

Nie przedłużam :) 
Dziękuje tym którzy jeszcze o mnie pamiętają :) i wszystkim nowym widzą :D 
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗 


8 komentarzy:

  1. Haft ma być przyjemnością, więc nic na siłę. Zbliżają się długie wieczory, więc nadrobisz krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jest postęp- zawsze to ciut bliżej końca. Lato nie zawsze sprzyja robótkom ręcznym, a iście tropikalne temperatury tym bardziej. Nadrobimy podczas długich wieczorów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witryna już się wyłania więc jest postęp :) Fajnie przybywa i najważniejsze, że przybywa!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już coraz bardziej nabiera kształtów :)

      Usuń
  4. Eee, nie marudz! A myslalam, ze zawirowania jakies pozytywne były, bo i takie sie zdarzaja, nie? Haftu przybywa i to najwazniejsze. Ja tez ostatnio nieco zwolniłam i z xxx i z blogiem, ale kichac to, sa inne rzeczy do roboty a haft i blog nie uciekna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zawirowań było dużo :D i te pozytywne i te negatywnie też :D tak haft to pasja a pisanie bloga to po prostu pamiątka żeby nie pogubić się w tych hafciarskich pomysłach więc nie rozpaczam bo przyjdzie czas na nadrabianie :D a okres wakacyjny w ogóle temu nie sprzyja :P

      Usuń