poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Duże zmiany i upragniony powrót do blogowania :)

 Witam Serdecznie,

Nie zaglądałam tutaj naprawdę długo :( ostatni post pojawił się wiosną a tu za momencik mamy koniec lata. Bardzo stęskniłam się za blogowaniem, które z braku czasu zeszło na dalszy plan. Mam ogromną nadzieję że jeszcze od czasu do czasu tu zaglądacie :)


Okej to może czas na mini tłumaczenie oraz mini chwalenie najnowszą praca która udało mi się ukończyć :) 


Jest to piękna poduszka na obrączki.

Wzór to niezastąpione Faby Reilly Design 

A tak prezentuje się w całości :) 



I teraz dalszy ciąg tej historii :D Poduszkę wyszywałam dla siebie, w ostatni weekend lipca dokładnie 30.07 wzięłam ślub a poduszeczka pięknie prezentowała nasze obrączki :) 



Mam ogromną nadzieję że teraz wybaczycie mi tą długą nieobecność oraz zrozumiecie ze przygotowania do tej uroczystości zabierały każdą wolną chwilę :)


Tęskniłam bardzo nawet za samym wyszywaniem bo poza poduszka niewiele krzyżyków przybyło :)
Ale powolutku ogarniam się z nową rzeczywistością to i wyszywanie wróci na właściwe tory :) 



Nie mogę sie doczekać aż poodwiedzam wasze blogi i poogladam co tam przez ten czas wyczarowałyście :)



Co mogę wiecej napisać mam nadzieje i w sumie życze wam i sobie jak najmniej takich przerw :) 
Dajcie znać co tam u was słychać :) 




 Pozdrawiam Serdecznie :)
Do usłszonka :) 

Kinga 


4 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję 😍 Poduszeczka cudna😁

    OdpowiedzUsuń
  2. A zatem szczęścia i miłości ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poduszeczka, świetny pomysł i jaka wspaniała pamiątka! Wszystkiego dobrego dla Was!
    Zapraszam na czasdlahaftu.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczka prześliczna! Będzie piękna pamiątką tego wyjątkowego dnia. Serdeczne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń