sobota, 19 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 roku ;)

hej,
w końcu dokończyłam ten post więc wrzucam. Trochę późno, ale lepiej późno niż wcale. Zwłaszcza że wrzucam go też dla własnej pamięci ;D


Dobra to na początek pokaże wam co udało mi się wyszyć:


1. Pierwsze to pokaże wam post już z 2018 roku, ale hafcik skończony w 2017(nie uwzględniłam go w tamtym podsumowaniu)
Konkretnie mowa tu o banerku od Dimensions "Share Love".












2. następnie w środku zimy zachciało mi się lata i odgrzebałam hafcik zrobiony w lecie(czyli tez 2017 rok och marnie marnie ze mną) wykończyłam i mam letnią zakładkę do książki






3. Wreszcie docieramy do 2018 roku. Skończyłam Bistro  ;)
Bardzo jestem zadowolona z tego ponieważ, jak do tej pory to mój największy i najulubiony haft ;)

wszystkie posty o bistro znajdziecie pod etykietą: europeanbistro

4. pod koniec roku zachciało mi się czegoś świątecznego i powstały (na razie) 2 z 4 Mikołajów


Możecie poczytać więcej o nich: tu i tu 

5. W zeszłym roku zapisałam się u Katarzyny  na całoroczną zabawę Dookoła Świata. Powstało 10 małych hafcików


W 2018 roku zorganizowałam Candy z okazji 1 urodzin mojego bloga ;) 
Wygrała Magda, niestety teraz zorientowałam się że nie mam zdjęcia nagrody. Chyba przepadło gdzieś na dysku ;/ szkoda bo był tam jeszcze jeden malutki hafcik który zrobiłam na karteczkę ;) 

Sama wygrałam piękne tulipany u Atramk oraz Candy u Rudej Mamy.

Zrobiłam też kilka rzeczy nie hafciarskich 
Bombki karczochowe 
 
 

Oraz wieńce:

 


Podsumowując ja jestem zadowolona z mojego 2018 roku ;)
Poza pokazywanymi wyżej rzeczami powstał jeszcze kilka projektów których wam nie pokazywałam. No dobra o jednym możecie poczytać na blogu.

Co do moich ubiegłorocznych planów to niestety nie zrealizowałam wszystkiego co planowałam.
Ukończyłam bistro, zrobiłam większą połowę Wyzwania Dookoła Świata, ale prawie nie tknęłam drzewa życia. Myślałam że wystartuje z HAED'em niestety się nie udało. Ostatnią pozycją na mojej liści był Dimek (zaczęłam dopiero teraz).



Dobra jak już piszę tutaj o zeszłorocznych planach to dodam dwa słowa na ten rok. Dużo nie będę pisać, bo słabo idzie mi wywiązywanie się z nich.

  1.  W tym roku zapisałam się na wyzwanie Nowy haft na Nowy Rok u Ani. Wyszywam Latarnie, niedługo pierwsze postępy ;) 
  2. Drzewo życia- coś przez ostatni rok przybyło, w najbliższym czasie zmobilizuje się, aby wam     pokazać. Plan jest taki żeby przybyło jeszcze więcej. 
  3.  Planuje też skończyć Mikołaje ;) 
  4. No i biscornu które dawno temu zaczęłam


 W tym roku nic więcej nie planuje co będzie to będzie ;D


Dziękuje wszystkim którzy dotarli do tego posta ;) (nie oczekuje że ktokolwiek tą nudę przeczyta) 
Bardzo się cieszę że w 2018 roku byliście ze mną i zostawialiście tu ślad po sobie. W 2019 też na was liczę ;)

Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

15 komentarzy:

  1. Nic tutaj nie wieje nudą :p śliczne prace stworzylaś w tamtym roku.
    Ja nie lubię nic planować bo zmieniam zdanie co chwilę albo coś innego wpada nagle w oko :) trzymam kciuki za realizację
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ;)
      Oj tak u mnie też co chwila nowy plan ;p tylko czasu na realizacje za mało ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pracowity rok za Tobą 😊Powodzenia w realizacji projektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace :) Powodzenia w realizacji twórczych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. A to bistro jest świetne :) Trzymam kciuki za realizację planów na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo mam nadzieję że uda się zrealizować jak najwięcej marzeń ;)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy i niebanalny wybór wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dorobek :) Prace cudowne, życzę żeby ten nowy 2019 był jeszcze bardziej obfity twórczo, bo plany masz super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fiuu, nieźle, ja taki zryw wykańczający kilka haftów miałam w 2016, a potem 1,5-2 lata przerwy bez mała, zanim zaskoczyłam :) ten rok mam nadzieję będzie inny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba coś skończyć bo jak za dużo rozgrzebanych prac to mam wrażenie że nic nie przybywa ;D

      Usuń
  8. Piękny rok z pięknymi pracami, życzę powodzenia we wszystkich zabawach i planach:)

    OdpowiedzUsuń