sobota, 27 stycznia 2018

Share love #4 Koniec

Edit: Post został napisany 6 stycznia(aż mi wstyd pisać ;D ) Niestety zaliczenia i egzaminy pochłonęły cały mój wolny czas ;/ i nie było kiedy dodać tego posta ;) jeszcze tydzień i zaczynam przerwę semestralną więc myślę że zacznę się tu częściej pokazywać ;)




Hej wszyscy ;)

Udało mi się skończyć baner od Dimensions myślałam że na święta nie zdążę , ale ostatecznie rzutem na taśmę skończyłam w wigilie ;)
Jestem zachwycona ;) ale po kolei. Ostatnio gdy pokazywałam mikołajka było go tyle:
pół mikołaja kawałek prezentu i głowa bałwana ;)
już w tedy byłam zachwycona i czekałam z niecierpliwością na chwile które mogłabym spędzić nad tym hafcikiem.

Tak wyglądał gdy skończyłam wszystkie xxx

A tak po "kilku" ruchach igłą już gotowy z konturami:

muszę jeszcze zrobić ładny frędzelek na dole i będzie pięknie ;) 





Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Kinga 💗





13 komentarzy:

  1. Piękny banerek - hafty Dimensions z konturami są przeurocze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł śliczny. Z fajna kolorystyką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko. Ja mam podobny baner z ptaszkiem ale jeszcze nie umocowałam go na wieszaczku. A co dałaś na tył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze jeszcze nic ;D niby mam filc przygotowany ale nie jestem przekonana ;) więc na razie wisi sobie nie ubrany ;D

      Usuń
  4. Śliczny bałwanek. Kontury dopełniaja wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super banerek, wspaniała ozdoba :) Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje ;) już się ustawiłam w kolejce na te wspaniałe niespodzianki <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny :) Zacznij pisać posty na zapas. Ja jak mam chwilę to zawsze piszę i planuję wpisy. Inaczej nie dałabym rady. Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) tez staram się pisać coś w wolnej chwili niestety w ostatnim miesiącu wgl nie mialam czasu na nic oprócz nauki ;D na szczęście powoli wracam ;)

      Usuń