piątek, 28 grudnia 2018

Nordic Noel #2

hej,
jak tam po świętach ?

ja przychodzę szybciutko pokazać drugiego mikołaja.
obstawiałyście który będzie następny ?

nie trzymam was w niepewności ;)
jako drugi powstał ten:




bardzo przyjemnie mi się go wyszywało i chyba najbardziej on mi się podoba ;)

do kompletu jeszcze 2 ale na razie jeszcze kilka zdjęć:








mikołaj powstał jeszcze przed świętami niestety inne przygotowania nie pozwoliły mi napisać postu. Udało mi się oba oprawić i zawiesić na ścianie




kolejny już na tamborku zgadujcie który ;P



dziękuje za odwiedziny i komentarze
pozdrawiam Kinga 💗

6 komentarzy:

  1. Cudne mikołaje! Super wyglądają razem! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i również wszystkiego najlepszego w nowym roku ;)

      Usuń
  2. Świetne te mikołaje, będą piękną ozdobą świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Mikołaj i oryginalna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń