niedziela, 9 grudnia 2018

Nordic Noel #1

hej,

wpadam wam dzisiaj pokazać co wynikło z ostatnich zakupów ;D
pokazywałam wam w tedy przygotowane mulinki do nowego projektu ;)

co tworze ?

zimowo- świateczne motywy

oto pierwszy z nich:


Wzór na pewno wam wszystkim dobrze znany, ale tak mi się podobał że nie mogłam ich nie wyhaftować ;)





a tu kolejne etapy powstawania malucha ;)


wyszywał się znakomicie można by powiedzieć sam :D dlatego od razu po tym zabrałam sie do kolejnego ;D



Dzisiaj to tyle :) ja biegne do mojego mikołaja :)
Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗



7 komentarzy:

  1. Śliczny. Też podobają mi się te Mikołaje ale czas za szybko leci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co ;D nie w tym to w następnym roku ;)

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że nie znałam tego schematu. Świetny jest!
    No to teraz jak już po mikołaju, to święta za rogiem! Jakoś to za szybko leci...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będzie cudna mikołajowa dekoracja ;)

    OdpowiedzUsuń