sobota, 15 lipca 2017

firetruck

Jeszcze przed wyjazdem zrobiłam mini zawieszkę do samochodu dla mojego chłopaka.
Oczywiście jak tytuł postu podpowiada na zawieszce jest wóz strażacki.
Dlaczego wóz strażacki?
Odpowiedz jest prosta oboje należymy do OSP i oboje lubimy pożarnictwo ;)
Poniżej zamieszczam zdjęcie mojej mini pracy, nie do końca wyszło jak trzeba, ale będę poprawiać po powrocie;)
Była to moja pierwsza praca na plastikowej kanwie. I mam całkiem pozytywną opinie o tego rodzaju kanwach. Praca idzie bardzo szybko wszystko wychodzi równo jak tu nie być zadowolonym ?  Chyba się nie da ;)
Wiec teraz mini podsumowanie ;)
wzór pochodzi z gazetki robótkowej(nie pamiętam jakiej)
mulina: Ariadna
materiał: kanwa plastikowa 14ct w kolorze przezroczystym



Dziękuje za wszystkie odwiedziny i komentarze;)
Pozdrawiam serdecznie Kinga ❤

3 komentarze: