niedziela, 15 listopada 2020

Nordic Noel #3

 Witam wszystkich serdecznie ;) 

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie ale prawie 2 lata temu pokazałam wam dwa mikołaje

o właśnie te:


jeden z choinką a drugi z workiem pełnym prezentów ;) 


Pewnie wiecie bo wzór dość znany z gazetki że do kompletu brakowało jeszcze kolejnych dwóch :D no i dzisiaj po długim czasie przyszedł czas na trzeciego Mikołaja:


zdjęcie odgrzebałam w komputerze jeszcze z 2018 roku a następne to już aktualne z listopada 2020 :D


tu wszystkie krzyżyki zrobione ;) 


i cały Mikołaj z prezentem gotowy 

został ostatni i mam nadzieje że uda mi się go zrobić jeszcze w tym roku ;) 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny 

Pozdrawiam Kinga 💗

2 komentarze:

  1. Piękny komplet. Mi te Mikołaja bardzo się podobają. Może i ja kiedyś o nie się pokusze. Cudne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, bardzo szybko się je wyszywa więc polecam ;)

    OdpowiedzUsuń