poniedziałek, 9 listopada 2020

Toy Shoppe #11- Nowy Haft na Nowy Rok 2020

 hej ;)

dzisiaj przyszła pora na kolejne podsumowanie w zabawie Nowy Haft na Nowy Rok ;) 

Podsumowanie październikowych postępów ale najpierw zdjęcie jak to wyglądało na koniec września:


Tak to wyglądało ;) 


Musze wam powiedzieć że jestem zadowolona bo w październiku znalazłam sporo czasu na ten haft i są efekty :D 

w pierwszej kolejności powstała rama roweru: 


ale to nie był koniec machania igłą i powstały też koła i tak zakończyłam prace październikowe:


uzupełniłam trochę tynku na ścianie zazieleniłam choinkę a po prawej stronie oparte są sanki :D myślę ze będą skończone zanim przyjdą śnieżne dni :D 


Niewiele zostało już krzyżyków ;) a następnie kilka kresek magii i będzie koniec !


Dziękuje wam za odwiedziny i komentarze ;)

Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

4 komentarze: