poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Hometown Hero Firefighter [14]

 Witam serdecznie :) 

jak w temacie kolejne postępy w kolosie 🔥🚒

najpierw dla przypomnienia tak prezentował się ostatnio:




a teraz już postępy z ostatniego miesiąca :D 

Żółty hełm powstawał ekspresowo :D
a poniżej pierwszy rząd i wreszcie dobiłam do brzegu :) 


ale to nie wszystko...


tak się rozkręciłam że skończyłam pierwszy rząd :D wreszcie !! bardzo się cieszę


a teraz już całość :D



dzisiaj to tyle :) 
Dziękuje za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗


4 komentarze:

  1. Pięknie przybyło! Nie potrafię wyszywać z parkowaniem.. poprostu denerwują mnie wiszące wszędzie nitki ;).. więc jeszcze bardziej podziwiam i mocno kibicuje by xxx tak szybko jak dotychczas na materiale się pojawiały. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejną odsłonę kolosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, na początku też mnie te nitki przerażały ale teraz widze że dzięki temu idzie szybciej :) Dzięki :)

      Usuń