sobota, 1 maja 2021

Choinka 2021- Kwiecień

Ok edycja:

Nie wiem jak to się stało że prace zrobiłam zdjęcia zrobiłam i totalnie w głowie już miałam że posta napisałam i wstawiłam :D ależ sie myliłam dobrze że w porę się ogarnęłam i w ostatniej chwili udało mi się podlinkować :D na następny raz postaram się poprawić :) 

Większość pewnie już widziała moją bałwanią zawieszkę ale jeszcze postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z początków wyszywania 


Pierwsze krzyżyki a później już ekspresowo niewiadomo kiedy pojawiły się pierwsze śnieżynki :)


Szybko dokończyłam ramkę i po chwili bałwan machał już swoimi czerwonymi rękawiczkami :) 






i porównanie bez konturów i już gotowy do zszycia :) 



 Szybki post jutro coś tu napisze 




Troszkę obawiałam się zszywania a zwłaszcza tego ile wypełnienia włożyć :D ale myślę że wyszło ok
to jeszcze na koniec jak wygląda z tyłu :) 

Mam nadzieje że podoba się wam równie mocno jak mnie :D 
w planach mam jeszcze jednego białego grubaska i w tedy dorobie do obu jakieś zawieszki.

Wybaczcie mi moje spóźnienie :D mam nadzieje że takie roztargnienie się nie powtórzy :D 


Linkuje wam Kwietniową galerie :) miłego oglądania 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗


14 komentarzy:

  1. Prześliczna i wyjątkowo oryginalna zawieszka!
    Bardzo mi się podoba Twoje wykonanie:)
    Pozdrawiam cieplutko.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę że zawieszka się podoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie prace, są wbrew pozorom bardzo pracochłonne ale niezwykle efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) no trochę trzeba sie namęczyć przy zszywaniu ale efekt jest tego wart :)

      Usuń
  3. Piękna zawieszka. Wykończenie jej w taki sposób jest na prawdę ładne i oryginalne. Nie wiem czemu dopiero teraz do Ciebie trafiłam, ale z pewnością zostanę tu dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę że zawieszka się spodobała :) Zapraszam do odwiedzin jak najczęściej :)

      Usuń
  4. Pendibulle jak sie patrzy :) A jaki sympatyczny balwanek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Kompletnie nie mogę zapamiętać nazwy tej zawieszki :D dzięki za przypomnienie :P

      Usuń