poniedziałek, 2 października 2017

chatka w szkle

a konkretnie w słoiku ;)
Wreszcie udało mi się ukończyć prace nad pierwszym słoikiem z SAL'u



Wspaniale wyszywało się ten słoiczek ;) zresztą jak każdy wzór Dimensions ;) Jak dobrze wiecie bardzo lubię wzory tej firmy wiec nie mogłam się oprzeć temu SAL'owi.
Prezentuje więc mój słoiczek:
Postanowiłam że wykończę wszystkie słoiki naraz. Na razie brakuje jeszcze 3 mam nadzieje że wyrobie się do końca terminu ;) 
Na koniec jeszcze kilka zdjęć robionych w trakcie pracy.



Pozdrawiam Kinga💗



12 komentarzy:

  1. Замечательная баночка получилась!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie słoiki są cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te słoiczki.
    U mnie na razie gotowe są dwa i też będę wykończać wszystkie razem.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są urocze ;)
      jestem bardzo ciekawa jak wykończysz swoje ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Super słoiczek. Mój też gotowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny słoiczek, bardzo podoba mi się ta seria :) Z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje ;) na pewno zaprezentuje gotowe słoiki na blogu;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń