piątek, 13 października 2017

Tree of life #2

Dzisiaj wpadam szybciutko pokazać wam jak tam moje drzewo ;)
Nie ma tego dużo bo obecnie do praca na którą mam czas bardzo rzadko ;(
Mam nadzieje że to się w najbliższym czasie zmieni i trochę przyspieszę
obecnie jest tyle ;) Mimo wszystko ciesze się z każdych postępów ;)
A poniżej jeszcze kilka zdjęć ;)



Dziękuje za komentarze i odwiedziny na blogu już ponad 2000 wyświetleń z czego bardzo się ciesze wszystkie wasze komentarze bardzo mnie motywują ;) Tak trzymać;*


Pozdrawiam Kinga💗

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zaczyna. Życzę duuuuuzo czasu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy braku czasu to nawet kilka postawionych krzyżyków cieszy:)
    Piękne, kolorowe drzewko będzie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi sie hafty na płótnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. Oj ten wolny czas mógłby być z gumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie doba powinna miec co najmniej 48h ;)

      Usuń
  5. Sliczna kolorystyka i już zapowiada się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne ile krzyżyków postawionych czy 5 czy 50 ważne że idzie do przodu i zapowiada się niezwykle ciekawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń