sobota, 15 grudnia 2018

Bombki karczochy kolejna część ;)

hej,

jak w temacie przychodzę dzisiaj do was z kolejną porcją bombek obiecana zresztą w tym poście.
Niestety post pojawia się dopiero dzisiaj bo byłam przekonana że już go wrzuciłam ;D

dzisiaj pokazuje wam 6 kolejnych bombek :P


najpierw powstała turkusowa duża bombka 

a później do kompletu dorobiłam mniejszą ;)



następne bordowo złote ;)

i jeszcze :



fioletowe ;P bardzo podobały mi się te duety mała duża ;) trochę inaczej 



tu jeszcze cała szóstka razem ;)




i na koniec wszystkie w komplecie ;P 
mam nadzieje że nowa właścicielka będzie z nich zadowolona ;)


Dzisiaj tyle:P
Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam Kinga 💗

3 komentarze:

  1. Ale fajne i kolorowe te bombki :) Podobają mi się *

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Urocze karczoszki , co jedna to ładniejsza :)
    A wszystkie wyglądają elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bombeczki, a te kolorki super się ze sobą łączą :)

    OdpowiedzUsuń