niedziela, 27 stycznia 2019

Tree of life #4

Witajcie,

Właśnie sprawdziłam, ostatni post o drzewie pojawił się w marcu! Nie zdziwi mnie że już zapomnieliście o tym obrazku.


Za to wydaje mi się że coś przybyło ;) widać ptaka i jestem bardzo zadowolona, kwiatki i gałęzie też powoli się wyłaniają.



Niestety ostatnio coraz mniej ten hafcik mi się podoba, mam nadzieje że jak poświecę mu trochę czasu i postępy będą większe a koniec bliższy to wena wróci ;)
Dla przypomnienia pokazuje wam jeszcze zdjęcie z ostatniego posta ;D


Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Kinga 💗

12 komentarzy:

  1. ładnie już wygląda ;) Nie ma się co źle nastawiać do niego, bo będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie, na razie barwne mazaje. Ale całość jest piękna i niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piekny haft:) super jest ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  4. Super postęp :) Czy mi się tylko wydaje, czy na obrazku haft ma bardziej zgaszone kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz racje część kolorów dobierałam sama i może dlatego ;p

      Usuń
  5. Pamiętam ten wzór, jak go zobaczyłam w gazetce to był na mojej liście must have, ale jaj zwykle życie zweryfikowało plany, a później o nim zapomniałam, będę z ciekawością podglądać postępy, powodzenia, już jest ładnie:)

    OdpowiedzUsuń