wtorek, 5 stycznia 2021

Hometown Hero Firefighter [10]

 Hej ;) 

dzisiaj przyszłam pokazać co ciekawego udało mi się wyszyć w grudniu w moim kolosie :) 

w ostatnim miesiącu było tyle: 

było to 7% i widać było kawałek gazety :) 
reszta poszła błyskawicznie :D 
więc przeszłam do kolejnego fragmentu i tu postanowiłam przełamać swój schemat wyszywania i wyszywać cały fragment. 



Powód jest prosty pod nagłówkiem w gazecie jest zdjęcie i bardzo chciałam żeby powstawało w całości :D  i tym sposobem wyszywam zamiast 40 x w rzędzie to 80 :D 

I to było by na tyle :D 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗


6 komentarzy:

  1. Pięknie Ci idzie ☺️Ja dobijam właśnie do 7 %. Będę Cię gonić ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo rany ciekawie się zapowiada. Aż muszę zerknąć gdzie można zdobyć ten wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazeta prawie jest, to nie będziesz traciła czasu na czytanie, więc reszta szybko poleci.

    OdpowiedzUsuń