niedziela, 10 stycznia 2021

Hometown Hero Firefighter- ROK

 Witajcie :) 

Według kalendarza 6 stycznia minął rok od pierwszego krzyżyka w moim Strażaku więc czas na małe podsumowanie :) 

🔥🚒

Obecnie haft prezentuje się tak:


Miałam ogromną nadzieje że przed rocznicą uda mi się dokończyć zdjęcie :) jednak końcówka grudnia i początek nowego roku rządzi się własnymi prawami :) 



Nie ma tego złego bo teraz już na spokojnie i chętnie do niego wracam :) na tym zdjęciu jest całe mnóstwo kolorów prawie wszystkie użyte w pracy :D więc jest to małe wyzwanie.

Jeśli zaglądacie tutaj od czasu do czasu to wiecie że jest to moja pierwsza tak ogromna praca ;) ciągle się uczę i testuje :D ale mogę powiedzieć że wreszcie zapamiętałam symbole i to gdzie leża na organizerach więc już nie tracę dużo czasu na szukanie :D 



Może jeszcze przypomnę co nieco o samym hafcie: 

Wymiary w krzyżykach to 525 x 656 
Materiał: Lugana 25ct
Mulina: oryginalna DMC
88 kolorów

Dla przypomnienia gotowa praca powinna wyglądać tak: 

źródło: strona HAED

Jak to wygląda na chwile obecną w liczbach? 

Mam zrobione dokładnie 10% haftu 
czyli wyhaftowane mam dokładnie 34 440 krzyżyków :) 
Zobaczymy co przyniesie kolejny rok :) 



Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

14 komentarzy:

  1. Piękne robisz postępy ☺️Bardzo chętnie oglądam, gdyż motywuje mnie to do pracy nad moim kolosem. Także pierwszym ☺️😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj ja też chętnie zaglądam do Ciebie :D

      Usuń
  2. Nieźle. Życzę Ci w dużych postępów w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespotykany , intrygujący wzór.
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowity. Trzymam kciuki, aby szybko przybywało krzyżyków.
    Przy okazji, dziękuję za udział w urodzinach Monikowych Pasji. Zapraszam oczywiście na kolejne urodziny w tym roku. Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki nad postepami! Obraz będzie wspaniały. Podziwiam Cię za parkowanie, to zupełnie nie dla mnie. Mi strasznie utrudnia to haftowanie gdy nitki mi tak wiszą ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie jest źle z tym parkowaniem no przynajmniej na krośnie bo na tamborku też mnie drażnią wiszące nitki :D

      Usuń
  6. Wygląda imponująco! Trzymam kciuki i będą podglądać postępy bo obraz będzie kapitalny;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam każdego kto się bierze za HAEDy, ja się nigdy nie odważyłam. Wydaje mi się, że nie dotrwam do końca i pewnie porzucę pracę w połowie. Twój Strażak jest świetny, a Tobie genialnie idzie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem HAED to nie byle wyzwanie :) według mnie to najważniejsze znaleźć wzór który do nas przemówi :) później po prostu chce się wyszywać :D Dzięki :) Fajnie że strażak sie podoba :) zaglądaj częściej :)

      Usuń