sobota, 2 stycznia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021

hej ;)

No nie może mnie zabraknąć w tej zabawie :D 

Oficjalnie zapraszam w imieniu Ani na kolejną edycje zabawy Nowy Haft na Nowy Rok 2021 


O szczegółach, zapisach, regulaminie możecie poczytać tutaj


Pewnie jesteście ciekawi jaki hafcik wybrałam w tegorocznej odsłonie ? 

Nie trzymam w niepewności:


To już tradycyjne że w tej zabawie wybieram zestawy firmy Dimensions :) 

w tym roku wybór padł na zestaw o nazwie Coffee Shoppe 
myślę że gdy go skończę będzie tworzył piękny duet z zeszłorocznym Toy Shoppe 


Wszystko czeka przygotowane na pierwszy krzyżyk :) 
więc nie przedłużam i biorę igłę do ręki :) 

Mam nadzieje że uda mi się haftować przez cały rok i regularnie wrzucać wam postępy na bloga 

Zapisać do zabawy możecie się jeszcze do 26 stycznia więc macie dużo czasu na wybór wzoru i start ;) 
Serdecznie zapraszam im nas więcej tym ciekawiej :) 
 

Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

8 komentarzy:

  1. Piękny wybór. W tym roku zmotywuje się razem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ;) na pewno będe zaglądać do Ciebie :)

      Usuń
  2. Kibicuje! Ten zestawik też mam na liście do wyszycia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och to jest właśnie wzorek, który sobie wykombinowałam, że mogę wymiennie wieszać z moim Provence tzn. na święta. Był jeszcze jeden, podobny. Czekam niecierpliwie, żeby zobaczyć jak będziesz go haftować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak one są świetne ten drugi wyhaftowałam w ubiegłym roku w ramach zabawy Nowy Haft na Nowy Rok możesz znaleźć u mnie na blogu :) Pozdrawiam

      Usuń